неділю, 3 травня 2020 р.

Pace Work 3-D 04/05

Дата:4.05
Тема: Креслення відрізків, визначення довжини відрізка.
Хід уроку
Організація класу. Привітання
T: Good afternoon, children! How are you?Hope you are fine!

Повідомлення теми, мети і завдань уроку
We are going to learn about line segment.Let's get started! 

Мовленнєва зарядка

T: What day is it today?/ What is the weather like today? /Do you like such weather?
What season is it? What can you do in summer/winter/autumn/spring?

 Фонетична зарядка 
Введення в іншомовну атмосферу

T: Children, look at the card. What sound is it?
P1: It is [f].
T: You are right! Now, repeat the words after me: fat, free, fruit, float. Listen to the tongue twister and repeat after me: A fat-free fruit float.
 Let's do it one by one. 

 Основна частина уроку.
  1. Ознайомлення з відрізками.
T: Look at the pictures of line segment. The line segment is a part of a line that is bounded by two diучt end points, and contains every point on the line between its end points. F. E:
Материалы пользователя Moon - Лучший форум Железнодорожного - Страница 32





  1. Робота з відрізками.
T: And now you should measure the line segment. Choose a card with the task.

"Начальная школа". Издательский дом "Первое сентября"



 Заключна частина уроку


T: Today we have learnt about number line. Name the words that we have learnt. 


T:  The lesson is over,thank you!

Немає коментарів:

Дописати коментар